jenkmedk

Godmorgon alla monsterdiggare

Kategori: Allmänt

Idag är jag väldigt gangstah. Är det rätt ofta i min alldeles förstora svarta gamla hooddie! Men he känns bra he. Jag är ju rätt bra så, wyh not gangstah liksom!
HAH OK
Lite överpepp denna morgon. Ska nämligen hem till en alldeles utmärkt vän, Isabelle heter hon! Hon ska bjuda på tacolåda (<3) och pizzatårta, och vi ska kika på film där också! En perfekt måndag, med många fina vänner!
-
Sen måste jag bara berätta att världsbästa pappan fyller år idag!!! Onnea isälle. Rakastan sinua. (Direktöveratt från google översätt, efter som jag itne kan finska, men pappa gör det!). Så innan jag åker iväg har jag alltså lite saker att stå i, jag ska baka tårta (världsmästare på det) och jag ska slå in paket!. Synd att de inte är hemma nu så vi skulle kunna gratta honom med fil och kalaspuffar på sängen.
Här är han, min pappa.
Han är allt bra, dendär Björnen <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: