jenkmedk

.

Kategori: Allmänt

Idag har jag tänkt på massa jobbiga saker


* Vad händer efter studenten?

*Hur ska jag överhuvudtaget hinna läsa ut svenska boken

*Hur ska jag kunna överleva resten av månaden, när jag första dagen handlar för 500kr, vilket är en STOR del av hela min inkomst.

*Hur ska jag sminka mig imorgon. Min sotning känns lite uttjatad

*Hur ska jag sminka över alla berg (ping Lina) som finns i min panna, lagom till nyår?

*Hur ska jag orka bära min D-R-I-C-K-A i höga skor imorgon?

*Hur ska jag hinna med allt plugg jag hamnat efter i, när jag låg hemma i världens värsta influensa någonsin?

*Hur ska jag hinnamed allt jag planerat imorgon innan jag åker? 
(Det är:
-Basta
-Scrubba mig med bodyshop scrubben
-Smörja in mig med bodyshop body butter krämen
-Hårinpacka mig
-Ansiktsmaska mig
- Duscha mig, med alla goda tvålar i världen
-klä på mig
-mata mig själv
-SMINKA
-FIXA HÅRET
Och massa minifix grejer INNAN KLOCKAN HALV 3?!?!?!?!?)

OSVOSVOSVO.. 
Bjuder som vanligt på massa webcambilder.

Kommentarer

  • Lina säger:

    Fuck berg i pannan de är ont i fötterna ikväll som gäller!



    ps. liten pytteminipresent ja vet att du vill ha här nånstans om du kollar noga och är uppmärksam haha <3



    Ily stjärnstopp!

    2011-12-31 | 13:20:16
    Bloggadress: http://stangavsolen.devote.se/

Kommentera inlägget här: