jenkmedk

Sushiqueen

Kategori: Allmänt

Juste de är jag de!Eller va iaf.. Idag när jag tog Lina på sushi debut/dejt så tappade jag bitar och kladdade massa.. Bra lärare hehe, ELLER?  Jaja, bästa är att hon gillade det suuuuuuper mycket :') HEJ HEJ NYA SUSHIKOMPIS

Fjante kommer på besök ikväll hihi, mysigt och köra en tvådagars hoho

Pepp på fredag som vaanligt, testat jeansen och tröjan, och dwet är sååååå fiiiient :D :D PIHIHI Synd att inte Hanin och Julle ska med, men kul att Matte och Wiberg ska med :D 

Nu ska jag göraabsolut ingenting. Jag vägrar plugga idag! ALDRIG. Tänker ta en pluggfri kväll, med pojkväns mys och film från pinnen istället hihihihi. Så himla värd dag alltså!! 


Kommentarer

  • Lina säger:

    bästabästabästaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa<333333333333333333333

    2011-12-08 | 17:29:56
    Bloggadress: http://okejlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: