jenkmedk

Long time no see

Kategori: Allmänt

Hej vänner och bekanta. 
 
Dags att damma av gammelbloggen min. Har haft 0 lust att skriva.
 
MEN NU. NU NI.
 
(när gjordes förresten blogg.se om? känner mig som en nyfödd kalv här)
 
Jaja, jag hade väll inte så mycket att säga roligare att låta massa olika bilder tala för sig själva.
Jens mannen
Innan kryssning
Efer/under. Slitet men såJÄVLAtokkul hade jag
Kärlek som är så otroligt fin, underbar och stark att jag aldrig varit såhär säker.
Ännu lite mer kärlek, här på en 20 års fest som slutade i rejäl fylla för vissa. Skrek 90tals låtar och drack rödvin i köket. FINT
Och här i en bil, innan min man köpte en ny en.(Rejäl utväxt). 
Massa flyg kom och målade bilder  på himlen en dag när jag spelade golf för första gången. 
Käresta slår (slår, inte skjuter) lite
Flera planisar
Järvsö, där vi gosade med hundisen och sov på ett loft morfar byggde  <3
 
 
        Här är han, morfar, som ständigt  har saker att pilla med
Vi åkte och hälsade på dom här. Och jag dog 285641879656126185458 gånger om
Dom älskade att bita varandra i öronen och suga på tummar

Syster älskade allt som fanns, och hon dokumenterade flitigt!
Här varen pytte liten del av allt jag gjort under ungefär 4 månader tillbaka!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: