jenkmedk

.

Kategori: Allmänt

Sådäääär, det var ett tag sen jag spammade lite bilder på mig själv. Är förövrigt kär i mitt nya hårband, som jag och Lina hittade. OCH sjääälvklart kostade detendast 30 riksdaler, SCORE! 

Ska till stan och känner mig så tööööt, vill bara nypa mig i lill-kinderna! Första gången jag ser fräsch ut på en vecka, och Maggis bliv den första vännen jag träffar och får prata ut. Är SÅ uttråkad här ute i Orrish! Vi ska försövrigt handla massa julklappar.  

En bra grej, är att min syster kommer hem idag. Eller hon ska träffa sina kompisar först............................................................................ Man ba, hallå? JAG DÅ? ÄR INTE JAG VIKTIGAST? Hehe, okej, lite svartis är jag nog allt, men jag får nöja mig med den tiden jag får :')

Nu går bussen om 25 min,  sååååååå jag ska väll äta en macka och typ ta på mig skorna. 

PUSS 

P.s. Ante tycker att jag ska lägga ut bilderna från Göteborg, även fast han inte läser min blogg. Bara för att ni ska få se. Så de kanske kommer upp under kvällningen. d.s

Kommentarer


Kommentera inlägget här: