jenkmedk

.

Kategori: Allmänt

Min läderlapp (mobil) har krashat. Så nu lever jag som en icke touch-människa. Känner mig lite nervös hela tiden. Vad går livet ut på, UTAN EN PEKSKÄRM?!

Aja, den heter iaf Iphone (retar mig själv OCH de som har en iphone genom att döpa sony ericssons sämsta telefon någonsin till det). Vi ska nog kunna komma bra överens. Iphone och jag!

Jaja, larmet på Iphie (I:fi) står på klockan nio. Jag ska skriva pm och prata högtidligt hela dagen, samtidigt som jag städar. He pli pra he!

Naaaj foe helvedde, dags att dyka ner undertäcket och gosa in mig i Fjantis kudde, det gör jag alltid när han inte sover här. Men nu börjar lukten försvinna </3 </3 TUR att hankommer till mig imorgon och fyller på. 

YES. Ordbajjan he e jag he!

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: