jenkmedk

Torsdag

Kategori: Allmänt

Jaha, idag ska vi ta upp alla golvbrunar på jobbet, yes, det gör man varje torsdag. Och imorgon är det fredag, förstår vad alla arbetande menar med att veckorna går fort. Snart jobat tre veckor.

Köpt ett nytt superfint vitt linne tills på fredag och idag måste jag superleta bh utan band som jag kan ha under. Cool rygg och gullig framsida, perfa combon!!

Igår så nosade min nya katt Bosse och Alixa på varandra, så himla bra framsteg!!!! Dom äter tillochmed i samma rum, MEJAOW på det!! (Experter säger att det brukar ta en månad+ för två vuxna katter, och ibland funkar det inte alls)

Vill att dagen natten ska gå fort så att det blir fredag. SÅ_HIMLA_PEPP.

Igår var en sån himla bra dag. Jobbade superbra, träffade Maggis, köpte present åt Jeppe som blev asbra, körde i stan (rondeller, rödljus och det gick skitbra), gosade med Silje ( Maggis systers 9veckor gamla valp) OCH skypade med en viss Londonbo. Visserligen hörde jag bara vart 4 ord ungefär, men fick höra massa bra grejer!! Sen duschade jag och somnade tidigt. Perfperf dag.

Nu sitter jag som vanligt på mammas jobb och har teoriböckerna framför mig. Men kände inte alls för att plugga, så jag målar prickar i dom istället. MYCKET bättre.

Vi hörs och ses.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: