jenkmedk

Halliiiiiii hallååååå

Kategori: Allmänt

Sliten men fluffig är jag ääntligen hemma (18.58)

Ätit sushi på mammas jobb för hon hade maaaassor att vänta på  (vet inte vad, säker ngt superduuperviktigt som vanligt), så jag och pappa sällskapade och lyssnade på lite julmusik :-) 

Nu ska jag försööööööka ta mig i kragen och läsa lite. Men det är ju sååå tråkigt. 

Går upp mega tidigt imorgon och är i Uppis 7.45 för att sedan motionera  hem till syster (motionera? haha, typ 500m) och sen sitta på karolinaredeviva (fancy ställe, silver bibeln finns där) och kolla på medans hon och Isa pluggar. SEDAN TAR VI EN SECONDHAND SHOPPING <3 <3 <3  Sedan kommer mor ner till stan och vi lunchar :-) PYYYYYYYYYYYSIMYYYYSI fredag <3


Kommentarer

  • Lucas Gustavsson säger:

    Gå in i min blogg och tävla om en HALSRING. Skitsnygg! Om du har lust :)

    2011-11-24 | 20:24:09
    Bloggadress: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: