jenkmedk

bullubulbub

Kategori: Allmänt

Ignorera alla mina väligonmtänkta överskrifter! Men jag orkar inte ha någon fin text där, man blir så himla förvirrad då om det står typ "the love of my life blalbalblab" och sen babblar man på i 20 min om ngt HELT annat. jajaj!
Igår var som vanligt en liten deppig kväll, QUAI Jennifer Quai???? jadu säg det! Pojken tröstade iaf ett tag! He va fint he, ta en SHNUS på ehär.
-
Okej, idag då? Ska bege mig till storstan (haha) VÄSTERÅS OCH SPENDERA LITE STUDIEBIDRAG!!!!! På ett par kilklackar. Kommer antagligen lägga mig inne i igor på marken och sparka och slå om jag inte hittar ett par! SÅ bäst för VÄsterås att de finns exakt sånna jag vill ha!!
-
Sen kommer lillpjken min in också, han får sluta tidigare på jobbet och ville promt träffa mig (<3). jaaj, om man ska kliva upp ur den nybäddade sängen och försöka fixa till tuppkammen så den ligger rätt? ja, jag ska ju ut ikväll, och imorgon, så tuppkammen, VAR SNÄLL. Annars kommer jag klippa av dig i ett svagt ögonblick.
Ikväll är det PLUTO och imorgon är det POCO, och jag kommer att befinna mig hos världens bästa och finaste Maggis i 2 dagar <3 har packat ner min 3dje kärlek (onepiecen) så att jag ska kunna chipsa lite hos henne.
Jaja NU äre faktiskt dags.
det där är fett mycket Ante!

Kommentarer

  • Alexandra - styelalex ♥ säger:

    Tränar du något eller har du tränat något? c:

    2011-11-03 | 14:04:33
    Bloggadress: http://stylealex.blogg.se/

Kommentera inlägget här: