jenkmedk

upp och hoppa nyposoppa

Kategori: Allmänt

som bella ska säga till oss varje morgon på P&L!
-
Tack Lina för det otroligt fina blogginlgget! Tur att det fanns, annars skulle allt skämmigt jag lyckats göra imorse vara lite värre. Och tack joakim för den fina katt bilden! OKej okej. HÖH vad för skämmiga saker har hon gjort då??-
Jaa..
*Lyckats halka farför en människa och kläckt ur mig WOOOH! (landade inte på marken men ändå skämmigt, NI VET)
*Lyckats trycka ut mig för tidigt när jag skulle gå av bussen så jag tyt låtse fast hennes väska mellan mig och ett säta. Så hon var tvungen att dra hårt för att få loss den. Jag (nervöst skratt) förlåt he-he
*Lyckats fnissa så några gasv mig konstiga blickar (okej, inte så skämmigt jag vet, MEN ÄNDÅ)
*Lyckats tappa mobilen (FAN) i cafeterian, då lät det och såklart fick jag lite uppmärksamhet av det.
*Lyckats skapa en lten kö för mitt busskort fungerade inte på engång.
* Och när jag skulle gå av råkade jag ta på människan som satt framförs halsduk (inte för att jag tror att hon märkte det men ändå. Tänk om hon hade??)
-
Well well! Håller på att ladad in alla bilder från mormor och morfar och från halv 8an hos jocke igår, som var mega kul! Kissarna var otroligt söta, fina vänner och asgod mat!!

Morfar: gå ner, du är vill ingen jiiiivla iiiikorre hellir?? (vålamål)
Jag och cille: HAHAHAHAHAHAHAHAHAH.. 10 min senare HAHAHHHHA
Ja, ni ser ju själva.
sÖTIS MOROMOR <3 tur att hon inte läser min blogg, skulle nog få några ord emot den här bilden då.
blivande tatuering.
Provade mina nya kläder, cille tog kort!
Gjorde muffins!
Mini med jordnötter, och minimuffins utan!
Och stora med kolasås på, som var blommor.
fick ett par super mega storashorts!
MIA VAR HEMMMAAAAA <3 <3 <3 <3
Jens var stilig inför kalaset!
Blixten är såååå charmig ibland!
HAHAHA nykter?? bjuder på mig själv här.
som jag är. gillar att dansa. HEHE. synd att jag dansar så fort så kameran inte hinner med HEHE
Jag och min favvo <3
OKej nu ville BUBBIN att jag skulle gå till gympan så lägger upp fler halv 8 ikväll TROR JAG! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: