jenkmedk

min förra helg i bilder!

Kategori: Allmänt

tidsfördriv.
innan herr utgång.
suga in kameran blicken, så bra blev den här bilden!!
fina onyktra brudar!
suddig deeptalk bild hoho. valde den utan att mina näsborrar tog upp hela bilden...
rockade lite!
en drink!
en fiiiiiiiin (?) bild på mig och min emelie <3 okej, inte så fin men jaja. får väll antagligen massa klagomål på alla bilder, så lika bra att ha ngr fula på mig!
suddi och bananen däckade så gulligt!
slitna/bakis/trötta ligger vi och myser med solen och täcken!
bella frös och kurade in sig lite mer hihi
dags för omtaggning!!
morsan baloo och jag! "måste du göra sådär" jag: vaaad? ta n´kort och pluta med läpparna? din fjortis... AJA... men den blev rätt fin ändå ju!
vodka eller vatten lek!
denna bild får avsluta mitt tidsfördriv, hoppas ni njöt!
nu ska jag försöka sova. jävligt jobbig morgondag, därför det inte går att sova tror jag.

Kommentarer

  • joke säger:

    REDIGT FETT DE VA

    2011-03-25 | 20:14:58

Kommentera inlägget här: