jenkmedk

OMGGGGGGGGGGGGGGGG DRIVER DUUUU ELLER

Kategori: Allmänt

NWEJ NEJ ENEJ ENEJ EJNEJNEJENJENEJNEJNENJE
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
DÖDA MIG DÖDA MIG DÖDA MIG OSVSOVSOVOSOVOOV
räkna själva hur många dagar de är kvar! OKEJ DE TAR FÖR LÅNG TID; 1 JÄVLA DAG, OKEJ NEJ INTE ENS DET!! MINDRE ÄN EN DAG. EN HALV TYP?!?!?!
awiiiiii. Längtar så jag dörrrrr. Längtar tills jag somanr ikväll, längtar tills jag kommer hem till Lina på morgonen och jag ka peppa henne så hon dör, och samtdigt döda hennes ben. jag längtar tills jag kan kasta mig på Jocke och robin, jag läntar tills bilresan. JAG LÄNGTAR!!!!!!!
Men har lite panik, tänk så har man glömt något SUPER VIKTIGT???? Äh vafan, de blir kul ändåååååååååååååå!
HIHIHIHIHIIHIHIHIHI
P&L nu äre inte långt kvar!
PUSSSSSS <3

Kommentarer

  • robbafettrobbacoolvattenpistolmotherfuckeryeah säger:

    var inte beredd på sista bilden, blev rädd!

    2011-06-26 | 21:47:17

Kommentera inlägget här: