jenkmedk

hejhopp

Kategori: Allmänt

heheh kom på något som rimmar på min överskrift *kaxigtsmile*
Vad gör jag,lever jag, mår jag bra, hur går de på jobbet, hinner du, tjänar du bra osv osv osv osv
på alla frågor BRA!
Mycket bättre än vad jag trodde, är helt nöjd faktiskt! :) (förutom att min ryggsäck som jag måste ha med miggörså att detser ut som att jag går i 3an ch ska börja min första dagi skolan efter lovet opch ryggsäcken är förstor) (den är neongrön och svart....)
-
Typ 2 veckor kvar till peace, nästa vecka ärjag ledig (HITTA PÅ SAKER??) så de är niiiiiice. Panikar lite inför midsommar,men vafan, det är ju inte en sån stor grej, kanske bara ska vara hemma och ta det lugnt? de kommer fler liksom.. Om jag är klar i huvudet vill jag leva tills jag blir 100!
Om jag blir hundra så ska jag säga åg det är är min hundrade nyårsfaton, midsommar, jul osvosv HELA TIDEN. Fatta vad coolt?
-
Mer då? vad hände med alla bilder? :OOOO Jag som brukar vara snabb med at läggain bilder... Allt finns på kameran, har bara inte orkat fixa något med det... Ni ska ju få ett inlägg om hur jag gjorde den fantastiska jordgubbstårtan. Jajaj de kommer detmed!
-
Nu ska jag kolla de sista på bloglovin sen sova. Jobbar kväll imrgon så har sovmorgon, ett tag iaf......
nybäddat i sängen <3333333333

Kommentarer

  • rimmarN säger:

    gummisnopp

    2011-06-15 | 21:13:21

Kommentera inlägget här: