jenkmedk

FEST HOS MANGE!!!!!!!!!

Kategori: Allmänt

HEJ HEJ BLOOOOOOOOGGENNNN
vi ska ha kuukl nuUUuUU hos mange mange mange har jag hört.
DAMP LÅT PÅ HUVUDET
mange mange mange
STRUTTUTTEN
-
Jaja. Hej på riktigt nu då! Vad gjorde jag igår då? :) Vi va och åt massa gott på anundshög med min favvo och Jens och m&p. Jätte mysigt! Sen åkte jag till joakim och va hade det jätte chill, spelade volleyboll och kubb och fick massa ordrebusar att lösa. Mysigt mysigt! Men det blev en tidig kväll, vart pepp på pluto men min ekonomi stoppade mig! (och jocke och bubbe hehe <3)
på busse möttes jag av några som trodde jag dräggade sönder bara för att jag somnade ?! JAJA haha.
Inte aaaaaaaaaalls långt kvar till Peace nuuuuu.
Idag ska jag inte göra något, eller jo, jag m&p ska ut och cykla, och de är väll skönt! Få lite luft (som att jag inte får tillräckligt av de här i orresta). Och sen ska jag självklart packa lite också! Bara kläder kvar att välja ut! WIHO
jaja, vi ses! (var??? HOS MANGE MANGE MANGE)
PUSSSSS
OCH BLÅÅÅÅÅS (från pappershåret/struttutten/hängpatten och allt vad som kan tänkas kalla mig!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: