jenkmedk

uppdatering

Kategori: Allmänt

antar att folk vill veta hur jag mår eftersom att bloggen har ökat ett antal i läsare och sidvisningarna lika så.
-
Just nu känner jag mig ledsen. Lite ensam. Men jag vet hur bra det kommer vara i längden. men jag måste ta det chill ett tag, umgås med vänner. skita i killar ett bra tag. få vara mig själv utan att känna mig besviken. aa, så dagens ord: framgång. Jag fattar nu att vi inte har funkat på ett bra tag, men vafan. skitsamma.
-
idag köpte jag en box med 12 filmer, kigsfilmer. känns extra bra just nu,fördriva tid utan att behövatänka på allt jobbigt. det kostade 149kr, fatta 12 filmer, helt sick:D
-
har haft en fin dag idag, förutom den lilla stunden nu när jag blev ensam igen. Cille är ju hemma,och jens, inget kan kännas bättre då. eller jo, pepp talken från moster och vänner. :)
-
Imorgon (3min)så fyller mamma 42, så mormor, morfar och bobbo kommer över på mat och fika, mysigt! :)
Hör av mig om det finns ngt värt att skriva om. som int är emo de vill säga, HEHE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: