jenkmedk

ny början

Kategori: Allmänt

tog bort allt skit från bloggen. alla inlägg.
-
ni som känner mig på facebook vet ju att det tog slut mellan mig och David. en fin tid. ledsen är jag ju självklart. men inte "sitta och grina 24-7 inte gå ut" ledsen om ni fattar. mest ledsen är jag nog för att jag blev ensam. vi var för olika helt enkelt. men vi ska vara vänner fortfarande. han är ju min bästa vän trots allt. han vet >ALLT< om mig. hoppas vi kan vara vänner ordentligt bara. för jag älskar dig, som VÄN. har nog inte riktigt älskat dig "åh jag vill leva hela mitt liv" älskat. Men nu är det som vän. vill verkigen INTE förlora dig. men vi vet båda att du inte var den bästa pojkvännen, och jag var inte den bästa flickvännen. Kommer sakna hans familj och att inte träffa honom och bara prata. men de löser sig. har så många fina vänner som tröstar.
-
Tack för denna tid, David <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: