jenkmedk

uhuhuh

Kategori: Allmänt

Bara massa syn om mig nu. Suttit här från 6.40. Gått till läkaren tagit blodprover. OCH DOM GJORDE DE PÅ FUCKFINGRET. Fuck you. Så skiiiiit synd om mig för jag behöver plåster där nu UHUHUUH
SEN visade det sig att det är öroninflammation på höger öra nu.... Inte det som jag hade hål på trumhinnan på, utan det andra, SÅ nu strular båda öronen. SÅ JAG VAR TVUNGEN ATT KÖPA PEICILLIN.
Så här hette dom och såg ut. SKITFULA
OCH så var dom större än mitt liv ungefär. Typ hej, käka dom här så dör du för dom kommer kväva dig när du sätter dom i halsen.
Kolla själva, större än mina naglar tillochmed. BLÄ
PLUS ATT JAG HAR PEPPAT POCOLOCO BAR INVIGNINGEN. MEN MEN tror ni inte att jag käkar penicillin då eller? JOHOOONI de gör jag. "Hej jag heter Jennifer och mina öron förstör mitt liv HEHE"
NOT GONNA PARTY TILL I PASS OUT!!!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: