jenkmedk

om ni undrar vad jag gör liksom!

Kategori: Allmänt

Försökte leka med Wille tills han blev trött.. slutade med att jag frågade om vi kunde gå hem..
vi var på fotbollslanen, spurtade fram och tillbaka, fram och tillbaka osv osv osv. Skjöt skott. "du får inte skjuta ditt hårdaste, men de får jag"
hoppade längdhopp, dtötte kula, spelade match osv.
DÖD
Idag var vi och handlade också och jag gick in med  Wille själv för vi glömde grädden till jordbuggarna 1a gången vi gick in. När jag gick dör och höll honom i handen fick jag massa diss blickar. jag ba men?! va? tills jag insåg att folk säkert trodde jag var hans mamma.. aja dom får tro de om dom vill liksom hehe. Wille är söt sm socker så de är väll bra ; - D ; -D ; - D
snart ska vi grilla och ha lördags mys! Igår somnade han på mig när vi kollade på film i soffan med päronfestis och lösgodis under täcket. MYSIPYS
Juste har även lovat att läsa Arn högt för honom. det handlar  ju om en riddare, hur kan de MÖJLIGTVIS vara tråkigt??
Igår när vi kollade på klipp med Lordi ägde denna diskussionen rum:
Wille: a dom är MYCKET läskigare än dig iaf.. (tänk linas röst när hon säger typ så)
Jag: ja det är dom verkligen!! jag skulle inte vilja träffa på dom själv!
Wille: va? öhm jag skulle bara ta av dom deras fula masker...
OPPS.. SÅ ÄGD av en 6åring.
aja ha en fin sista dag! <3
'

Kommentarer


Kommentera inlägget här: