jenkmedk

hejhejhejhejhej

Kategori: Allmänt

egentligen har jag inte så mycket att skriva! har pluggat, varit tränare till mitt söta fotbollslag, tyvärr förlorade vi. Men dom var duktiga ändå! Känns fint att ha något att göra igen, en aktivitet!
Me like.
Saknar att spela självdock, var sååå kul. odag vill jag springa in och tackla alla dryga. Men a. tror att jag kommer få en tröja där det står "Tränare" på heheheh. tycker att de är lite cool faktiskt.
Matte prov imorgn också. Rätt chill, de går nog bra. brukar ju göra det, och jag har pluggat på det rätt mycket.
mmh. vet itne vad jag ska skriva riktigt.
JO
5 saker som är konstiga med mig:
1. Jag älskar när saker passar ihop och gör ett "klick" ljud. Typ locket till en minnespinne (ha-ha) eller typ ett läppsyl lock, eller ett lock tilll en tuchpenna. a ni fattar.
2. ibland skriver jag ut alla decimalerför att det ska se svårare ut.
3. När jag solar ligger jag och plockar gräs med tårna
4. älskar attha saker mellan tårna, typ tix. Därför jag kan sära på dom som en galning
5. älskar att äta mannagrynsom de är, utan attkoka det. trycka ner en sked och mosa in det i munnen nomnom
skulle ha kommit upp igår
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: