jenkmedk

charmer

Kategori: Allmänt

okej, vad hände igår? 48 sidvisningar på min blogg, tack tack tror jag? haha, någon som var liiiite besatt? jag menar, inget illa, men statistiken fick en fin ökning liksom!
-
Försöktatt plugga hela dagen, gått rätt bra hoppas jag. Men inte klar än på lååånga vägar.. Får se hur provet går, G iaf hoppas jag!
-
Har min sköna morgonrock på mig, känns som en kram hela tiden. Plus att jag har mysiga ulliga strumpor med dödskallar på, fint. Liite ruffsigt hår och inget smink, låter som en vanlig onsdag alltså! Juste, har druckit två sttooorra koppar te, ni vet min >SUPER STORA< mugg. Så det leder till att man måste springa till ett litet välkännt rum oftare än vanligt. Ordabajs ordbajs jag vet.Men allt för att undvika min psykologibok. ehh yes.
-
Juste, körde bil igår, och de gick jätte bra! Hoppas pappa kommer hem med kebab och säger, ska vi ut och åka lite idag med? Då kommer jag säga: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! mmh. ni vet mig. peppar allt som jag tycker är kul. men allt blir roligare då. det är så. jag lovar.
-
Ja. önskar ajg bodde i stan idag, så man skulle kunna ha gjort något roligt, eller fikat eller vad som helst!
Ahhh.. PPPppPppppppPpPpppP så har man 23kr kvar! hihih ibland är det kul att vara student. ELLLER.
-
Jaja.. måste väll fortsätta lite. NEJ jag slänger upp lite bilder när jag ändå är på G ni vet hoho
-
från en solig dag när jag väntade på min familj och hittade lite brillZ HÖHÖ
jag kan inte ta seriösa bilder, blir ALLTID pussmunnen HÖHÖ okej. ovärdaste inlägget. bara ignorera det och låtsas som att ni inte spenderat 4 min i önödan på min blogg. kommer säkert ngt värt om ngn dag ELLER? min blogg är rätt ovärd. men kul ELLER
okej, dags att sluta skriva ELLER, ELLER? haha. okej. seriöst. NU djupdyka i perspektiv!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: