jenkmedk

B I L D B O M B (Järvsö)

Kategori: Allmänt

♥♥♥♥Taggad och påväg till Östervåla
Fina mormor och jag!
Hade en kepa på mig, måste man ha om man är i våla, oskriven lag!
Jag låg och sov på det här viset i bilen:
Stannade och köpte korv och trisslott på det vanliga stället:
Sen var det uppackning som gällde:
Vatten, som vi hämtade från ett rör som kom ur skogen
Mormor och jag ♥
Vakna tidigt och förbereder oss inför en dag med trav:
Masssssssor av fikabröd/godis/chips och dricka :)
morfar ville visa upp vad han åt :D
Det var inet menat att jag skulle sola, ett litet moln la skugga över mig..
Mitt jobb var att diska kaffepannan:
Anja och jag mös liet på en filt
Och jag fiskade:
Och fiskadeeee:
Och sov gjorde vi också, efter att vi hade legat och läst under batterilampor, fint!
Och så var vi ute och promenerade:
Självklart smockade jag i mig miljoner av mormors egna kubb ♥♥
Morfar vilade mycket, som vanligt
Duschbordet:
Naturdusch:
Frukost:
Jag igen, hej hej
Vatten"hålet" dirr från en källa nära dig
Påväg till travet löste vi melodikysset:
Och om man hade gröna kläder slapp man betala 100kr i inträde/ pers, för lite trav, så självklart hade vi grönt, mem morfar strejkade
Glada hudikgänget var där :)
Några hästar var där också:
Anja tyckte att de var varmt, men ville absolut inte ha vaten för de
Vi åkte hem för grillning, och lade drickan i kylskåpet:
super gott kött!!
och sen bar det hem igen:
En underbart härlig helg.
PUSS

Kommentarer

  • Bella säger:

    åh vad fint!<3 och hallå jag kollade typ på den travsändningen på tv, jag skulle ha kollat efter dig ju! tänkte inte på att du var där :(

    2011-08-01 | 22:09:50
    Bloggadress: http://beingbellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: