jenkmedk

ännu en dag igen, jag vaknar upp med tystnaden. står där lika vilsen som ett barn

Kategori: Allmänt

fått ett mini mini skäll från Cille. Nej okej, hon tyckte min blogg var tråkig när jag inte uppdaterar, SÅ dags att göra det kanske?
-
Okej, mina kära vänner. Är inte det bästa som finns att vakna upp och känna sig snygg? Idag var det såhär; låg och degade lite i sängen. Slängde på min en alldeles för stor t-shirt. Gick upp och kollade mig i spegeln. En skitstor asgullig slarvig, men ändå snygg nivet knut på huvudet, vanliga svarta boxer, bara pytelite smink kvar från gårdagen. Det var som taget ur en tumblr bild.
-
Just idag, hade det varit fint att vakna upp med ngn. Vem som helst en vän, mamma, katten. spelar ingen roll. mysigt att inte vakna upp, och de första man gör är att känna sig ensam.
Okej, jag käner mig verkligen INTE ensam dygnet runt, me ibland saknar jag alla mysiga saker, fast samtidigt då äre lika skönt att slippa allt. BARA hålla koll på sig själv. JA. bäst.
-
idag har jag gjort en lista i Bella anda, bara för att få ut det mesta av mina lediga dagar. Dåtänker ni, vad gör hon här då, borde inte hon göra massa effektiva saker? jo, tänk för att jag har det redan. gjort klart redovisningen. VAD ÄR KLOCKAN; HAR HON REDAN PLUGGAT? jess. så bra! ätit en glassbåt också. HOHO
-
jag ska även försöka ut och motionera lite. Bara för att alla runt mig gör det. era jävlar. ger mig dåligt samvete haha, nej förlåt, bara impad över hur ni kan övertala er själv om att istället för att ligga inne i soffan och chilla, ta er ut och springa. aa, önskar jag kunde det också!
-
Herregud vilken roman. Ja. nu har ni ngt att skylla på istället för att plugga. varågoda!
-
JUSTE!!! jag har fått jobb, som fotbollstränare! HIHIHI. kommer vara så himla kul!!!! för små tjejer också. Kommer få träningsoverall, skor och en tränarutbildning, och sen kommer jag vara där 1 gång i veckan och leka med dom hohohohohohoho. älskar det. vill bara få ett mail nu, så jag vet att jag kommer få sommarjobb också! HIHIH, annars kommer jag döda ngn. nej okej, aldrig gå så långt men nästan kanske?
-
hemma hos mormor och morfar, ligger och gosar med Anja, hoho. NU ska jag beta av min lista.
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: