jenkmedk

.

Kategori: Allmänt

Är så sliten, ska inte dricka på ett tag nu. Fått hårda tillsägelser från många olika håll och pengarna på kontot börjar säga sitt (en månad kvar tills nästa studiebidrag, LIVET)...... Så en oskyldig äta chips helg, YES pls!
Min helg har varit bra iaf!
Toorsdags flippade jag och maggis och lina på pluto, jocke och bella tog det lugnt!
Fredag flippade lina bella och maggis, jag tog det hyffsat lugnt!
Igår flippade jag inte, men 2 glas vin blev det iaf!
Och idag har jag kollat på film och slappat <3
-
Fick iaf mysa med min underbara underabara pojkvän fredag-lördag-söndag. Det kändes jätte fint. Lite jobbigt att veta att han ska bo i örebro hela nästa vecka dock.. men de ordnar sig, killen måste ju jobba! Det måste ju bli lite fason på honom liksom!
Nej en fylle bild blir väll bra på det här inlägget
// Alkifer
Undra vart mitt smink tog vägen, säkert på en kudde eller ett golv eller ngt liknande.
PUSS och sov gott

Kommentarer


Kommentera inlägget här: