jenkmedk

Aló

Kategori: Allmänt

Hej hej igen, inte ett aldelles för långt uppehåll (Lite pepp från bellis och banana att blogga)
Så vad har hänt? ALLT.
Skaffat en underbar pojkvän, pussa massa på hans fina ansikte, dött för hans katt 3 gånger ungefär, festat sönder så jag känner mig mer sliten än en gamal raggsocka som vart med några år. Börjat skolan, fått lön och spenderat upp min lön, pluggat lite, varit med finaa maria massvis, badat jacuzzi, åkt en limmo, gått in VIP 2 gånger M.M OSV OSV
-
En snabb genomgång av de senaste veckorna.
Idag kom jag försent, underligt för att vara mig, men de gjorde inget alls, sen slutade jag jätte tok tidigt, sen satt jag i ett trapphus med Bellers och Anna och babblade pojkar tills vi grinade nästan, och sen åkte jag ner till stan och spenderade nästan 700kr :-)
Medans jag skriver har jag blonderings spray i. det är ju trots allt skolfoto imorgon
-
Skogshuggar skjorta, akta er. Faktiskt finare irl
porrigt genomskinlig blus, som jag är lite osäker på...... Vad tycks??
Gosetröjan med glitter trådar i :')
Såhär kort ären
Och såhär ser armarna ut <3
Och juste, jag har kollat på en av favvo filmerna
här är ett av mina favvo tusen favvo klipp i den: (Hoppa till 0:50 <3)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: