jenkmedk

waaaaaaaaat aaaaaaaaaaaaaaap

Kategori: Allmänt

tjo hej hallå tjibbleitjena hejsan svejsan tjenare dingdong knack knack
SÅÅÅÅÅ
ni mina tvärvänner läser väll också Arn? på gränsen till att vara klara? men när ni har sisådär 40 sid kvar hittar ni inte orken längre?  äre så? va? VA? ÄRE SÅ??????? ja. därför ligger jag och spelar tetris (j'vla nadja) i flera timmar istället. Inser att om jag vill spela mer måste jag KÖPA energi. DÄrför måste jag nog chilla lite. Inget facebook spel är värt att betala pengar för. SÅ.
imrogn chill med sagan och iaf Bubbe och Julle MYSIPYSI
på lördag äre off till Våla och fira tidig morsdag (!!!!KOMIHÅG DETHÄR ALLA!!!). Vi har köpt en hängig sak, och så ska vi ta med henne på picknick på ett ställe där hon var med mormor och morfar när hon var liten. BRA döttrar oh yes indeed. haha, men är man världens bästa mamma så är det svårt att undvika detta.
okej.
ska försöka fkörta till mig skjuts av min sjuka mor imrogn, börjar ju 10.. Ann-britt trodde hon gjorde alla glada. A FUCK YOU. Nej du är snäll, men jag vill inte vänta bara :|
okej HALLÅ när blev klockan 21.28.
fuck you facebook, tetris bloggar osv som tar min fyrbara (haha) tid.
änne ett otroligt värt inlägg. men ni väljer själva om ni bill läsa eller inte så HAHA
PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSS finosar
gullebullewille

Kommentarer


Kommentera inlägget här: