jenkmedk

stay with me baaaaaaaaaaaaaaaaaby WOAO

Kategori: Allmänt

hihihi <33 tror att den här är min absoluta favvo film of all time! (sagan, känn sig inte sviken, men du är bra på ett helt annat sätt)
Idag då. Vad hände då undrar ni? Rätt mycket svarar jag. 
Vaknade av att sotaren kom, men vågade mig inte upp, och tur va väll de. Mamma sa att ha var ung och söt så HEHE hade nog blivit aningen skämmit om jag hade kommit upp i min morgonrock. Men sen upp, käka god frukost, fixa mig osv vanliga morgon rutiner. Sedan ta bussen till staden och läsa Arn hela bussresan.upp till våning C och få massa bra info! LINA om vi jobbar helg så har vi 54kr+ varje timme (WOHO).
sen träffa Jacob och chilla lite på staden, sen ta bussen hem där jag med övertygande röst berättade att hansröst är som Björnes. Sen då? skulle kolla på film (bubbe <3) med mamma, hade bara en kvar men var tvungen att checka med bubbe om filmen var kolla med mamma vänlig, och fick tillbaka NEJ!! så vi kollade på it´s kind of a funny story (igen) men den är jätte bra så det gjorde inget! Sen kom pappa hem med kebab, me något allvarligt har hänt.. det var inte så gott. kära vänner, det har hänt. Kebaben och pomes har inte lika stor påverkan på mig längre.
sen då? spelade lite tetris skulle läsa lite, men hamnade här istället, och nu gör jag inget alls faktiskt. Imorgon håller jag minitummarna för Lina och Robin!
-
PUSS

Kommentarer

  • Lina säger:

    jag vill jobba heeeeeeeeelg <333333

    peppppppppa imorgon, wohho! (självmord)

    2011-05-25 | 20:13:51
    Bloggadress: http://okejlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: