jenkmedk

cravings

Kategori: Allmänt

mina favvo chips of all time!
bäst bäst bäst
omnomonom
VINÄGER
var och tränade för ngr timmar sen, de var cill, förutom att jag är sjuk (ett jävla gnäll jag vet)
+när man är 18 får man inte allt serverat när man är sjuk. Jag vill höra lena ord om hur synd det är om mig, och bli omstoppad med 3 filtar och få en kopp te.
fast inser sen att såhär är det att vara "vuxen". I tidningen idag skrev veckans 20årning att största skillnaden på att vara 20 var att skicka sms biljett annrolunda, vv istället för vs. längtar tills jagblir tjugo, kanske vet lite mer  vad jag faktiskt vill åstakomma med mitt liv då?
okej, haha ordbajs ordbajs, psykologin är ju faktiskt slut nu.  VG+ och jag har lämnat in boken, GU SÅ SKÖNT.
nu ska jag äta toblerone och fortsätta tycka synd om mig själv.
/ hälsningar från världens moffare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: