jenkmedk

well well well

Kategori: Allmänt

jag tror att många (läs de som inte är 17) förväntar sig ett WOHWOHWOHW vi gjorde exakt dethär på krogen: . Men jag är för trött för de, HEHE så jag kommer bara säga att det var helt sjukt roligt, längtar tills att ni får komme ut med oss också! Tur att vi ska köra en ORDENTLIG omgång här i Orresta på fredag, NI HAR VÄLL INTE GLÖMT? bra, det jag hoppades!
-
Ni får höra om allt i skolan, ska återgå till att inte göra något värt, chilla kolla film OCH ikväll är det melodifestivalen! hehe ska SÅKALRT kolla! Pappa ska köpa med sig kebeb hem (standradmat för mig numera) vilket jag är väldigt glad för!
-
Ska vara vaken as sent, roligtatt se cille full, förikväll är det hon som beger sig iväg på festligheter. Och jag sitter hemma. Men tur att jag fixadde hennes naglar! Och hår för den delen. HAHA nu står det i min blogg Cille ihihih <3
-
Nästa helg är det kalas för henne, sen utgång, och jag hoppas jag får med mig ngn! Ja, de var de för nu.
-
Anna: Jag råkade skicka en sån gubbe som du brukar få av din mamma idag, den kommer föralltid påminna mig om dig! 
haha asså älskar dig mega mkt min udda syster <3

Kommentarer

  • Anna säger:

    Hahaha, älskar den där gubben, borde börja använda den oftare! hoppar och ät skitglad

    2011-03-12 | 18:42:08
    Bloggadress: http://nitton9tre.blogspot.com
  • Anna säger:

    Men vaa, skrev två * runt det där ju. och det ska stå är, inte ät. Är väl för sugen på pizza helt enkelt.

    2011-03-12 | 18:43:26
    Bloggadress: http://nitton9tre.blogspot.com

Kommentera inlägget här: