jenkmedk

Numbers

Kategori: Allmänt

numbers- Timo Räsänen spelas högt i mitt rum!
-
en vardags/fin/mys dag! kolla roliga lådor med lina. chilla runt lite. träffade Joakim, åt pommes (OMONOMONMONMOONOMNOMONOMNMOONMONMONMONMONMONMONMONMONMON) och kollade lite affärer, han shoppade lite.
Gick till bussen, träffade Jacob som vanligt, snackade mkt på bussen så resan gick fort som tusan!
Kom hem, skalade potatis, dukade fixade. M&P kom hem, gjorde iordning färsk störmming, musmigt! Sen skulle jag och pappa ut och köra ( äntligen ) men då var skylten försvunnen. Peppade ner lite. OCh nu chillar jag här!
Helt okej tisdag alltså!
-
Ska börja kolla på filmerna Bubbo har lagt över till mig <3 <3 <3 <3 <3 <3
äta min frukost ( kexchokladen), ta en dusch. Imorgon är en fixfix dag. Städa, plugga och allt shit!
nej nu mina vänner har jag slut på ord. en liten pytte rätt ovärd uppdatering från en halvsjukbrud.
-
SJUK:
'
Mysig dag
Puss och godnatt med kudden i famnen:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: