jenkmedk

bakis med en fin dator framför mig!

Kategori: Allmänt

söndag, lite huvudvärk som jag förtjänar i guess! förlåt alla som ville ha fin fina fyllesms och inte fick det, men de var nog bäst så för alla! tycker om er så jävla mkt ändå!! <3
-
Hemma nu efter en fin FIN vecka! kommer väll 10000 bilder snart igen, men inte idag TROR jag inte. Fina bilder, lite suddiga men fina!Fina syster, Jens mormor, morfar och Mia <3
-
Väntar på en film som vi laddar ner! OH SHIT gör hon det ÄNTLIGEN WOHOO tänker ni! Men HEHE nej för vi betalar så snällt 39.90:- från CDON.com! Aja inte jag som betelar iaf. Det blir iaf P.S I love you. Vill se den, grina lite, basta äta popcorn dricka col, ha en katt i knäet, duscha ha chipskläder och tofflor, ingen BH ja ni fattar grejen! Ska nog byta lakan, bara för att kunna älska min säng ÄNNU lite mer!!
-
En bild på Wille och mig hehe, söta lille du! (ignorera allt jobbigt med bilden HEHE)
Ja nu till det tråkiga med att komma hem (förutom att lämna kvar syster) är att PACKA UPP. Värsta jag vet. 3 väskor utan ren HELL. AJA.
-
Juste, HEHE igår blev jag uppraggad (säger man så? # nyisingelivet) av en 86a trevligt TREVLIGT, HEHE. aja I´ll tell you all about it imorgon mina kära! Puss och hadet fint, INGEN söndags ångest BRA FINE A DEAL

Kommentarer

  • hanin säger:

    haah åh fina vän<333

    Jag är oxå sugen på att se PS i love you nu !!!

    haha ja berätta allt imorn!! :D hahah<333

    2011-03-06 | 17:50:41
  • Bella säger:

    sv: hahaha va bra :D duu är fiin! <333

    2011-03-08 | 08:44:29
    Bloggadress: http://beingbellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: