jenkmedk

Happy alone

Kategori: Allmänt

Kings Of Leon – Happy Alone
okej.. kan man lyssna på ett band för mkt? jag har lyssnat på min Kings of leon lista HELA dagen NON STOP. och de är lika bra fortfarande. SERRI KOMMER DÖ I SOMMAR.
-
Har lagat middag, bakat, bakat banankaka, tändit ljus och dukat. Bara för päronen att komma hem. hoho snäll dotter.
-
Har förövrigt bara gjort 2 saker på min lista, Geografi arbetet tar tid... och facebook, och twitter, OCH bloggar.. Får aldrig så mkt som jag önskar gjort på en dag. tur att jag har imorgon på mig också. På torsdag kommer William hit på morgonen och myser med mig hela dagen! jag skiter i idrotten. sjukanmäla mig tror jag. jag och Wille ska ju ändå spela fotboll så. På fredag åker jag in till bilden iaf, får se om min grupp kommer vara där??!!! BÄST FÖR DOM. nej haha, ELLER
-
Sen blir det PLUTO hhohohohohoho på kvällen :D men JÅKIM RÅBBA OCH LINAAAA. hihihiii ROLIT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: